Garantie, Reparatie en Retouren

Wil je een product retour sturen? Of werkt je product niet meer goed? 

Kies het artikel wat je situatie het best beschrijft. Zo helpen we je graag verder.

Wat vervelend dat je bestelling van Alectobaby.nl zo bij je aangekomen is. We gaan het voor je oplossen. Het is belangrijk dat het product aan de volgende voorwaarden voldoet:

- Het product is aangeschaft via alectobaby.nl
- Binnen 14 werkdagen na ontvangst meld je de beschadiging of het defect.
- In het geval van een beschadiging ontvangen we graag een foto. Deze kun je bij het retour formulier eenvoudig aanhechten. 

Ga naar deze pagina om je retour aan te melden. Hiervoor dien je in te loggen. Nog geen account? Geen probleem, hier maak je er één aan.
Kies bij [Reden retour] voor [Product helaas kapot geleverd]. 

Je hoeft het product nog niet op te sturen. Je ontvangt van ons éérst bericht met een retoursticker. Hiermee kun je het product kostenloos terugsturen. 

Wat vervelend dat je product niet (meer) goed werkt. We gaan het voor je oplossen. Het is belangrijk dat het product aan de volgende voorwaarden voldoet:

- Het betreft een alecto product
- De aanschafdatum is minder dan 2 jaar geleden
- Het is niet gevallen, beschadigd, nat geworden of op een andere manier gebruikt waardoor de garantie komt te vervallen.

Ga naar deze pagina om je retour aan te melden. Hiervoor dien je in te loggen. Nog geen account? Geen probleem, hier maak je er één aan.
Kies bij [Reden retour] voor [Product helaas kapot geleverd]. 

Je hoeft het product nog niet op te sturen. Je ontvangt van ons éérst bericht met een retoursticker. Hiermee kun je het product kostenloos terugsturen. 

Werkt je product niet (goed) meer en wil je het laten repareren? Dat kan! Je kan het naar ons toe sturen. We werken dan via de volgende procedure:

- Zijn de kosten voor reparatie minder dan € 30,- (incl BTW)
De reparatieprocedure gaat automatisch van start. Bij de retourzending van het repareerde product ontvangt je een factuur met de kosten.

- Zijn de kosten voor reparatie meer dan €30,- (incl BTW)
Voordat de reparatieprocedure van start gaat, ontvang je hierover bericht. Je hebt de mogelijkheid om akkoord te gaan met de reparatie. Bij de retourzending van het gerepareerde product ontvang je een factuur met de kosten. Je kunt er ook voor kiezen om het product ongerepareerd retour te laten zenden. Dit kost € 11,50 (incl BTW).

Ga naar deze pagina om je retour aan te melden. Hiervoor dien je in te loggen. Nog geen account? Geen probleem, hier maak je er één aan.
Kies bij [Reden retour] voor [Product graag repareren buiten garantie].

Wil je een product van ons retourneren? Dat kan! Het is dan belangrijk dat het product aan de volgende voorwaarden voldoet:
- Het product is aangeschaft via alectobaby.nl
- Het product dient aangemeld te worden naar ons binnen 14 werkdagen na ontvangst.
- Het product is onbeschadigd.
- De verpakking is niet beschadigd en ongescheurd. Je mag het product natuurlijk wel voorzichtig uitpakken om het te kunnen te beoordelen.

Ga naar deze pagina om je retour aan te melden. Hiervoor dien je in te loggen. Nog geen account? Geen probleem, hier maak je er één aan.
Kies bij [Reden retour] voor [Product voldoet niet aan verwachting].

Je hoeft het product nog niet op te sturen. Je ontvangt van ons éérst bericht met een retoursticker.

Staat je situatie hier niet bij? Ben je niet zeker wat je moet invullen?  Of wil je eerst advies? Neem contact met ons op. 

Mailen kan naar service@alecto.nl. We streven er naar om je op werkdagen binnen 12 uur een antwoord te geven. Je kan natuurlijk ook bellen. Dit is mogelijk op werkdagen tussen 10.00 uur tot 16.00 uur naar 073-6411355 (lokaal tarief).
Aan het laden
Aan het laden